در اوهام

30 12 2010

به شوق اینکه با تو دوست باشم
خودم را وقف معبدها نمودم

برای پول یا حفظ مقامم
کمر را بارها دولا نمودم

به نام تو کمک کردم به مردم
چه هیاتها که من بر پا نمودم

به دنبال اساطیر و خرافات
بساط شرک را احیا نمودم

به روی منبر و پشت تریبون
هزاران خطبه غرا نمودم

هر آنکس حرف تلخی زد به تندی
کشیدم نعره و حاشا نمودم

هر آنجا موجب مطرح شدن بود
خودم را توی آنجا جا نمودم

اگر چه زشت و کوته فکر بودم
خودم را جانب بالا نمودم

گرفتم زهر از چشم مخالف
برای خلق واویلا نمودم

ولی افسوس چون در بستر مرگ
بفهمیدم که من بی جا نمودم

هدف تغییر فکر پوک من بود
ولی من خویشتن را وا نمودم

کارها

Information

پاسخی بگذارید

